La cutie

Probabil v-ati dat seama din absenta mea indelungata cu nu mai am timp sa scriu pe blog. Imi pare rau, pentru ca am legat multe discutii interesante cu oamenii de aici. Nu am mai scris nimic pentru ca nu stiam ce sa fac: sa continui sa scriu pe blog, sa il sterg de tot, sa il mut etc. Pana la urma am ales varianta urmatoare: blogul a intrat in conservare si anunt acum oficial acest lucru. Las materialele scrise deje online din doua motive: poate doreste cineva sa le citeasca sau poate voi reveni candva. De la ultimul post si pana acum mi-am schimbat locul de munca si imi este foarte greu sa mai gasesc timpul necesar sa scriu.
Pana la o posibila reintoarcere, toate cele bune.
A

4 gânduri despre „La cutie

  1. Stimate coleg, pune mana si scrie sa vad de ce esti in stare. Pana una alta, iti pot spune ca din ce-am citit ai talent. Asta, venind din partea unui critic cu greutate ca mine o sa te faca sa tremuri de placere😀

Lasă un răspuns

