Unde am disparut de pe blog

Absenta mea de pe blog, de pe brandidentity, are la baza motive bine intemeiate. Am fost plecat in doua delegatii si blocat cu alte activitati. Nejustificat este faptul ca am disparut fara sa anunt, fara sa las un mesaj. Povestea si pozele din delegatii vor veni in scurt timp, aveti mai jos o imagine in premiera dintr-unul din orasele unde am mers, sunt curios daca se prinde cineva unde este realizata imaginea.

DSC02596

4 gânduri despre „Unde am disparut de pe blog

Lasă un răspuns

