Antireclama mascata

In Gandul de azi a aparut un articol foarte interesant despre reclamele inselatoare folosite de companiile de pensii private pentru a-si atrage clientii. Concret, se oferea cazul firmei Aviva, care pretinde ca detine o experienta de 300 de ani si de fapt a fost infiintata abia de cateva zeci de ani si cazul Generali, al carei fond de administrare este cel mai riscant, dar care afirma ca ofera o siguranta deosebita.

Si mai interesant este faptul ca in mijlocul paginii online unde a aparut articolul azi troneaza o reclama la ING. In materialul de presa nu se spune nimic despre ING, nici de rau si nici de bine, dar reclama ramane. Chiar daca cele afirmate in articol sunt adevarate, se pastreaza semnul de intrebare despre corectitudinea lui si despre interesele care stau la baza publicarii lui. De ce spune acele lucruri tocmai despre Aviva si Generali si de ce are reclama de la ING? Nu le iau apararea celor de la Aviva, le-am criticat vehement reclamele pe blog, dar totusi nu mi se par cei mai necinstiti dintre asiguratori. Probabil a fost o scapare, dar una care da loc la interpretari.

Reclama ING

4 gânduri despre „Antireclama mascata

  1. Antireclama e oarecum mascata prin definitie, daca imi permiti. De altfel ar fi interesant daca s-ar organiza un seminar despre antireclama, ca avem MARE nevoie de ea. Eu ma inscriu de pe acum.🙂

  2. Lucrand o perioada la Gandul ma cam indoiesc ca cineva de acolo are cunostintele necesare pentru a pune in practica teoria ta. Prin urmare as ridica o alta problema: cine se ocupa si managerizeaza toate aceste strategii? Sa vina unu’ de la ING si sa instruiasca persoana de contact de la Gandul? Pentru ca asta ar presupune sa se stabileasca continutul intregii pagini. Adica sa zica un baiat destept: vreau 1 material negativ legat de compania x si y iar in pagina imi bagi reclama mea. Dupa care seful de sectie este informat si deleaga un ziarist sa se ocupe de subiect.
    Ce-i drept nu am primit niciodata un astfel de ordin (am lucrat la 5 publicatii importante. Mi s-a sugerat de cateva ori sa renunt la un subiect, dar niciodata sa lovesc in cineva. Asta nu inseamna ca nu se intampla. Sunt o multime de jurnalisti manjiti. Doar ca uite, chiar imi pare rau nu am trait astfel de experiente.Utile de altfel in prezent🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s