De ce nu citesc sau sterg din start unele newslettere?

Nu sunt trimise la timpul stabilit sau nu respecta frecventa anuntata. Daca atunci cand m-am abonat la newsletter scria ca il voi primi in fiecare miercuri seara, de ce imi este trimis ba joia, ba martea sau in unele saptamani deloc? Lipsa de seriozitate compromite continutul, care poate fi interesant. Nimeni nu i-a obligat sa stabileasca acele deadlineuri, ei le-au ales, dar acum vreau sa le respecte.

Au o avalansa de text din cauza caruia nu reusesc sa pricep esentialul si logica aranjarii in pagina. Newsletterul trebuie sa fie concis, la obiect, scris astfel incat sa ajung usor la informatia care ma intereseaza. Daca o ascunde intre mii de alte cuvinte, s-ar putea sa nu am rabdare sa o caut.

Arata saracacios. Din economie, unele companii inca mai editeaza newslettere alb-negru. Suntem in anul 2007 si cred ca folosirea culorilor este obligatorie! Mai bine faci economie la numarul de pagini, la frecventa sau la calitatea hartiei, decat la culori.

Nu au nimic personal. Este cea mai mare plictiseala sa citesc un newsletter sforaitor, gen comunicat de presa de la o institutie de stat. Din cate persoane lucreaza in compania care il trimite, sigur sunt si unele care au de spus lucruri interesante, puncte de vedere personale. Intotdeauna citesc mai cu atentie daca vad ca si alti clienti sau parteneri au fost implicati in realizarea newsletterului.

10 gânduri despre „De ce nu citesc sau sterg din start unele newslettere?

  1. si pe mine ma enerveaza comunicatele de presa idioate degizate in newsletere pe care le arunc in secunda doi dupa ce le vad

  2. Chiar ma intrebam de ce nu citesti newslettere. Ma intorceam de pe o parte pe alta inainte sa dorm, ma tot foiam, o intrebare nu imi iesea din cap: de ce nu citeste domne, neica nimeni, newslettere? Acum pot dormi limistit. Multumesc!

    Am sa revin pe acest site, poate o sa elucidezi si de ce iti tragi soseta intai pe stangul, de ce te speli pe dinti de sus in jos si nu de la stanga la dreapta, si de ce dormi pe burta.

  3. Mie nu-mi plac newsletterele care vin cu linkuri catre alte pagini, adica „vrei sa citesti, click aici”. Ideea de newsletter nu e sa dai toata informatia cat mai concret si mai accesibil?

  4. mai sunt si nenorocirile care iti dau total alte informatii decat ai vrea. eu m-am abonat la acasa.ro pentru programul tv, nu am primit niciun newsletter cu programul tv in 3 saptamani de abonare, ci tot felul de barfe cu vedete, dar cu intarziere de cate o saptamana… si cica ala e dintre portalurile cele mai serioase😐

  5. Ai omis newsletterele pe care nu le-ai cerut. am inbox-ul plin de de-astea
    @A.B.C. matale cine sinteti, ca vad ca-mi folositi url-ul si sicur nu sinteti eu, de vreme ce folositi grafia oficiala pe care o reneg.

  6. @A.B.C.: nu mai fura identitati, ca iti dau ban la IP!
    @dadatroll: tu ce faci, intri pe bloguri sa faci valuri si sa aduni trafic catre pseudo-blogul tau??? Daca mai postezi mesaje similare ai zburat de aici.
    @Adina Pop, Dan S.: voi va referiti la newsletterele electronice, eu le includeam si pe cele tiparite, venite prin posta.
    @Apollinaire: nu am mai scris de cele nesolicitate, sunt prea aiurea sa le mai mentionezi macar.
    @azimut: da, am vazut ca si adevarul a scris la cateva zile dupa mine, nu e prima oara cand se inampla, dar e ok!

  7. Strict referitor la newsletterele electronice, as mai adauga si faptul ca nu mai deschide de mult timp newslettere cu aceleasi titluri „de impact”. Cel putin in domeniul site-urilor pentru femei, constat ca subiectele si automat titlurile newsletterelor saptamanale se copiaza unele pe altele.

Lasă un răspuns

