CSR: Sofitel recicleaza

Vorbeam mai devreme despre protectia mediului si despre economisirea energiei, care au devenit cele mai la moda teme mondiale (nu si in Romania) pentru reclamele de corporatie adresate oamenilor de afaceri. Iata ca am primit zilele trecute un e-mail de la Hotelul Sofitel care avea in incheiere urmatoarele randuri: sofitel-mediu.JPG

Sa insemne acest lucru ca incet, incet si firmele de la noi incep sa puna pret pe protectia mediului? 

Oricum, fraza am citit-o pe foaia pe care am tiparit e-mail-ul in secunda in care l-am primit si pe care am aruncat-o dupa ce am terminat de citit mesajul.

5 gânduri despre „CSR: Sofitel recicleaza

  1. Si la Mrriott se aplica CSR-ul, la finalul email-ului aparand acelasi mesaj (numai ca este doar in engleza). sa se fi vorbit toate marile hoteluri sa faca un proiect de CSR impreuna?

  2. @Igor: multumesc pentru precizare.
    @banateanu, Andreea Mira: nu stiu daca s-au vorbit firmele intre ele🙂, dar e clar ca se vor face tot mai multe eforturi de imagine pentru a se pozitiona drept companii responsabile social (inclusiv ecologice)

Lasă un răspuns

